fbpx

Házirend

  1. nBejelentkezés és időpont foglalás:

    Bejelentkezni a hivatalos Cameleoon facebook oldalon, vagy privát üzeneteben (Kallós Viki) facebook oldalán lehetséges. Ezenkívül emailben: cameleoon@gmail.com, telefonon: 0630/828-3071. Ha lehet válasszátok az internetes felületeket, hiszen ott Ti is és Én is vissza tudom olvasni az előrményeket.

    Időpontot foglalás telefonon hétköznap 10:00-18:00, szombaton 10:00-15:00 között van lehetőség.

    Időpont változtatás: 24 órán belüli változtatás esetén mindenképpen telefonon hívjatok!

  2. Érkezés a szalonba:

    Mindenkit nagyon kérek, hogy tartsuk tiszteletben más idejét, épp ezért érkezzetek időben. A szalonban van lehetőség a várakozásra, így inkább előbb érjetek oda, mint később. Késés esetén mindenképpen telefonon hívjatok, hiszen akkor variálni kell a szolgáltatás menetén.

    Késési sávok és következmények, amennyiben csúszást képez a következő vendégnél:

0-15 perc

adott szolgáltatás módosítása, pl nincs díszítés

15-30 perc

adott szolgáltatás módósítása, amennyiben még elvégezhető

30<perc

adott szolgáltatás megtagadása

Ha a késés meghaladja a 30 percet, vagyis a szolgáltatás megtagadásra kerül, abban az esetben a kért munka teljes ára felszámolásra kerül.

Pontos érkezés mellett fontos, hogy ne legyetek alkohol vagy bármiylen tudatmódosítő szer hatása alatt, mert ezesetben a szolgáltatást mindenképpen megtagadom!

  1. NYITVATARTÁS (előzetes bejelentkezés mindenképpen szükséges)

    Péntek: 14:00-20:00
    Szombat: 9:00-20:00
    Vasárnap: 10:00-19:00
    Hétfő: 8:00-20:00
    Egyéni továbbképzések esetén, ha az a nyitvatartási időn belülre esik, akkor aznap szünnapot tartok. Ezt hivatalos internetes felületeken előre jelzem felétek.

    Előzetes bejelentkezés nélkül szolgáltatás megtagadható, amennyiben nincs beírva vendég, úgy megbeszélés alapján alakul a szolgáltatás elvégzése-megtagadása.

  2. Időpont lemondása:

    Mindenkinek közbejöhet valami sűrgős elfoglaltság, vagy betegség, amit teljes mértékben megértek, amennyiben ilyen helyzet alakulna ki, kérlek Titeket minél előbb jelezzétek ezt felém, így tudom variálni Én is a beosztást, esetleg új vendéget tudok fogadni.

    Amennyiben a vendég előzetes tájékoztatás nélkül nem jelenik meg a kért időpontján, úgy 100%-os rendelkezésre állási díjat köteles megfizetni, ez után tudok új időpontot adni. (Vagyis a kezelés árát teljes mértékben köteles megfizetni.)
    Ezt megteheti banki átutalás útján, vagy személyesen, amennyiben fennmaradás marad, új szolgáltatásra időpont nem foglalható.

  3. Garancia és garanciális javítások:

    Géllakk esetén garanciát nem vállalok! Tartósság nagyban függ a a vendég körömlemez és bőr állapotától, vegyszerek használata, bizonyos munkavégzések következtében csökkenhet a géllakk tartóssága. Géllakkot 2-3 hetente kell cserélni vagy tölteni, mert ezen időn túl elemelkedhet, fel levegősödhet, víz kerülhet alá és elszíneződhet, befertőzödhet.

    Egyéb munkahelyi vagy otthoni munkavégzés mellé kesztyű használata javasolt: kertészkedés, vegyszerek használata során, eresz takarítás stb. Kérlek vigyázzatok rá!

    Amennyiben javításra kerülne a sor, természetesen van rá lehetőség, de erre is előzetesen időpontot kell egyeztetni. Igyekszem a lehető leggyorsabban reagálni ilyen esetekben.

  4. Étel-ital fogyasztás a szalon területén:

    A szalon egész területén tilos az alkohol fogyasztás, illetve olyan étel, ételek fogyasztása, amely szennyződéssel, morzsolódással járhat.

  5. Higiénia, betegség, fertőzés

    Szépségszalon terén az egyik legfontosabb a higiéniai szabályok betratása, ezért minden szolgáltatás megkezdése előtt, kötelező alaposan kezet mosni fertőtlenítő szappannal, amit természetesn megtaláltok a mosdóban, a kezeteket pedig alaposan szárazra kell törölni a kiakasztott törülközővel.

    Ha betegnek érzitek Magatokat, akkor kérlek jelezzétek felém, és nézünk másik időpontot, aki betegen érkezik, attól a szolgáltatást megtagadom. Vigyázzunk egymásra!

    Amennyiben a kezelendő felületen bakteriális, vírusos, vagy gombás fertőzésre utaló jeleket találok, a szolgáltatás ez esetben is megtagadásra kerül, hiszen ezek a tényezők számomra tiltó körülménynek minősül és csak orvosi igazolás ellenében hajtható végre.

  6. Kísérő:

    Szalonban lehetőség van megvárni párotokat, tesót, anyát, viszont kisgyermekeknek nem készült gyerkőc sarok, így ők biztos unatkoznának és figyelemre vágynának, ami abszolút érhető, viszont ez a Ti időtök. Ilyenkor kikapcsolódtok, kibeszélítek a mindennapok baját, vagy élményekről számoltok be. Ha nincs kire bízni, akkor kérlek szóljatok és nézünk másik időpontot.

  7. Fizetési lehetőségek:

    Az adott szolgáltatás árát a helyszínen Mindenki köteles megfizetni a kezelés befejeztével. Ezt lehet készpénzzel vagy bankkártyával rendezni. HITEL NINCS!

    Igyekszem mindig váltópénzzel készülni, de ez sajnos nem mindig lehetséges, ezért kérlek Titeket, ha tudtok erre gondoljatok!

    Az árlistát megtaláljátok a hivatalos facebook oldalon, weboldalon, személyesen a szalonban.

  8. Parkolás:

    Parkolásra az udvaron van lehetőség, amit nyitvatartási időn belül nyitva hagyok, így be tudtok kényelmesen állni. Mivel ez nem őrzött parkoló, így az autót be kell zárni, ablakot felhúzni, mert felelősséget nem vállalunk.

  9. Kép illetve hanganyag rögzítése:

    A kezelés vagy szolgáltatás után a végeredményt szeretném lefotózni, amit utána a hivatalos facebook oldalon, weboldalon, privát oldalon természetesen név nélkül, logózva megosztok, ha erre szóbeli engedélyt adtok.
    Amennyiben ezt nem szeretnétek, azt előre jelezzétek, elkerülve a kellemetlen félreértést.

  10. Rongálás:

    A károkat meg kell téríteni, akár szándékos vagy véletlen okból történt is, térítés nélküli távozás után jogi eljárás kezdeményezhető.

  11. Házirend módosítása:

    A szolgáltató a házirendet bármikor egyoldalúan módosíthatja, erről előzetesen köteles tájékoztatni a vendégeket.

    A hatályos magyar jogszabályok és jelen házirend betartása közelező minden a szalonban tartózkodó személyre nézve. Házirend pontjait olvasható személyesen a szaloban, hivatalos facebook oldalon, weboldalon. A házirend el nem olvasása nem jogosít fel a be nem tartásásra. Az időpont lefoglalásával, szolgáltatások igénybevételével a házirend szabályai autómatikusan elfogadásra kerülnek!

Kövess be

 

Kérj időpontot

Adatkezelési hozzájárulás